Odpowiadając na Państwa potrzeby informujemy, iż wydłużyliśmy działalność naszej infolinii i zgłoszenia telefoniczne przyjmujemy do godziny 21.00.
To dobra okazja, by przypomnieć jak wygląda proces kontaktu z naszą firmą, w przypadku, gdy któraś z ofert nieruchomości Państwa zainteresuje:
- Oglądający dom lub mieszkanie ma możliwość wypełnienia formularza kontaktowego, który znajduje się obok ogłoszenia lub zadzwonienia na naszą infolinię
- W trakcie rozmowy telefonicznej konsultant poprosi o dane kontaktowe do klienta, a następnie przekaże je opiekunowi nieruchomości.
- Opiekun nieruchomości oddzwoni do Klienta jak najszybciej to możliwe. Zazwyczaj odpowiadamy od razu po otrzymaniu zgłoszenia, ale jeśli agent nieruchomości jest w trakcie np. aktu notarialnego to kontakt nastąpi w pierwszej wolnej chwili.
- Opiekun nieruchomości odpowiada na wszystkie pytania dotyczące inwestycji i proponuje termin oglądania jej na żywo, a następnie kontaktuje się już bezpośrednio z Klientem i towarzyszy mu w procesie zakupu lub najmu nieruchomości.
Serdecznie zapraszamy do współpracy!